Jak zamawiać - Krok po Kroku

KROK 1 - REJESTRACJA

Zarejestruj się na stronie www.pelet.com.pl -  podaj dane do faktury, dane kontaktowe w tym adres e-mail oraz szczegóły dostawy.

KROK 2 - SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Po zarejestrowaniu otrzymasz dostęp - do formularza  - gdzie możesz zamówić produkty. Pamiętaj o tym, że towary zamawiasz na palety!
W przypadku różnych frakcji pelletu - różni się waga towaru (paleta jednego produkt waży 975 kg a drugiego 1000 kg).

KROK 3 - OPŁATA ZA ZAMÓWIENIE

Twoje zamówienie zostało złożone. Pamiętaj że sprzedaż towaru realizowana jest na zasadzie przedpłaty!

Wkrótce z działu realizacji otrzymasz fakturę proforma ( będzie ona do pobrania z Twojego konta z którego składałeś zamówienie ), wraz z numerem konta bankowego na który należy dokonać zapłaty za towar. O wystawieniu faktury będziesz poinformowany mailowo - na wskazany w procesie rejestracji adres e-mail.

Jeśli faktura nie dotrze na Twój mail w ciągu trzech dni roboczych, skontaktuj się z naszym pracownikiem pod numerem 0-41 333 18 46 lub 0-41 333 18 48.

KROK 4 - WYSYŁKA ZAMÓWIENIA

Po opłaceniu, i po zaksięgowaniu wpłaty towar zostanie wysłany kurierem Poczty Polskiej. Informację o wysyłce otrzymasz mailowo wraz z numerem listu przewozowego.

Informacje o statusie przesyłki można dostać po otrzymaniu numeru listu przewozowego pod numerami 91 4413 201 / 502017415 lub na stronie 
http://emonitoring.poczta-polska.pl/

Uwaga! Dostawa biopaliw (pelletu, brykietu) odbywa się w dni robocze między 8:00 a 16:00!

Menu instalacji