Konsumencki Lider Jakości 2018 dla pelletu Barlinka!

13.12.2018

Ekologiczny pellet Barlinka po raz kolejny otrzymał godło “Konsumencki Lider Jakości 2018” - nagrodę przyznaną w oparciu o badania konsumenckie, których celem było wyłonienie najlepszych produktów i marek w Polsce.

Dziękujemy Klientom za zaufanie i jednocześnie przypominamy, że  Barlinek jest pierwszą firmą w Polsce, która posiada 2 ścieżki certyfikacji pelletu, gwarantujące powtarzalną jakość premium oferowanych produktów. Pellet z Barlinka  został oceniony jako jeden z najbardziej stabilnych (powtarzalnych) jakościowo granulatów paliwowych na rynku, czego efektem jest prestiżowy certyfikat DIN Plus przyznawany przez uznaną na świecie jednostkę certyfikującą DIN CERTCO.

A nieustannie od 2014 roku Pellet Barlinka posiada certyfikat ENplus A1, który stawia pellet firmę Barlinek najwyżej w rankingu  jakościowym pelletów drzewnych dostępnych na rynku europejskim.

Barlinecki Pellet - ekologiczny wybór:

• zero substancji szkodliwych

• nie powoduje alergii

• wysokokaloryczny

• brak uciążliwych zapachów

• zero popiołu

• łatwy w przechowywaniu

• łatwy w użytkowaniu

O PROGRAMIE KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2018 - to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie, na podstawie zrealizowanych zewnętrznie niezależnych badań konsumenckich, najlepszych jakościowo, marek i produktów dostępnych na polskim rynku oraz ich promocja prasowa. W roku 2018 badania prowadzone były w ponad 500 kategoriach.

BADANIA KONSUMENCKIE:
Badania realizowane w ramach Projektu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI za cel główny przyjmują wyłonienie Liderów Jakości usług i produktów dostępnych na polskim rynku. W badaniu gromadzimy opinie aktywnych konsumentów. Nie tylko identyfikujemy Liderów, ale też zbieramy wiedzę na temat jakości wybranych produktów i usług. Dodatkowo badanie nasze przynosi wiedzę o tym dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze. Wiemy również, jakie skojarzenia budzą, wśród konsumentów, marki brane pod uwagę w badaniu.

Każda kolejna edycja badania realizowana jest na większej próbie badawczej. Na przestrzeni trzech edycji liczebność próby zmieniła się z 1692 do przeszło 12 000 respondentów. W badaniach terenowych, gdzie mamy bezpośredni kontakt z respondentami, uczestniczy regularnie 1000 respondentów. Badanie w wersji on-line sięga po wiedzę i opinie użytkowników internetu. Kwalifikacja uczestników badań jest zgodna ze strukturą ludności Polski opisaną przez GUS w roku 2011. Jedyną różnicę stanowi ograniczenie grupy wiekowej na kategorii 64-latków. Metodą doboru do próby była metoda kwotowa i celowa. Przy konstrukcji próby wzięty został rozkład ludności Polski wedle wieku i płci opracowany przez GUS w 2011 roku. Dobór lokalizacji na realizację badań miał charakter dwustopniowy. Populację podzielono na dwa segmenty: wielkomiejski (miasta powyżej 500 tysięcy mieszkańców) oraz miejski (miasta do 499 tysięcy mieszkańców).

Menu instalacji